Jsem certifikovaný specialista od SEMOR21/06/2019Co znamená SEMOR a jak tento nástroj používají SEO specialisté? V červnu 2019 jsem se dostal na seznam certifikovaných SEO specialistů, který uděluje nástroj na SEMOR. SEMOR patří mezi oblíbené nástroje SEO specialisty, protože měří pozice klíčových slov, analýzu webových stránek, konkurence a je dobrý i pro linkbuilding. Jako Freelancer používám řadu SEO ...Celý článek
Školím na Facebook správu a propagaci pro franšízovou síť06/06/2019Dnes jsem byl školit menší skupinku majitelů poboček franšízového konceptu Extéria Market. Jednalo se o workshop, který byl zaměřen na praktické využití sociální sítě Facebook pro nábor zaměstnanců pro jednotlivé pobočky a budování značky ve svém regionu. Proč školí SEO specialista o Facebooku? Jsem sice SEO specialista, ale díky dokonalé ...Celý článek
Marketing festival 201930/04/2019Březen je náročný měsíc, je plný zajímavých marketingových akcí a proto bylo rozhodování těžké. Strávit tři dny v Praze kvůli Marketing festivalu, to ovlivní pracovní nasazení, protože řadu věcí si musím poté nadpracovat, případně něco posunout. To se také podepsalo na záznamu o této akci a budu se věnovat při psaní článku jen něčemu, co mě zaujalo nebo připadalo ...Celý článek
Proč má smysl optimalizovat webové stránky?11/04/2019Trend optimalizování stránek vznikl potřebou firem, aby se zviditelnili na internetu svými webovými stránkami. V současné době je moderní slovo „SEO“, tedy v anglické zkratce optimalizace webové stránky pro vyhledávače. Píše se rok 2019 a internet je doslova zahlcen miliony webovými stránkami a jen v českém prostředí je například přes 60 tisíc e-shopů, které jsou zaměřeny čistě ...Celý článek
Jsem Shoptet partner11/04/2019V roce 2018 Shoptet sestavil výběr profesionálů z různých oblasti od marketingu, copywritingu až po grafiku. Jako SEO specialista jsem na tomto seznamu nemohl chybět, protože mám řadu spokojených klientů, kteří využívají eshop systém Shoptet, který patří mezi nejpoužívanější platformy v ČR. Jedná se o krátkou prezentaci na webu partneri.shoptet.cz, ale důvod, proč tam jsem je hlavně následující. ...Celý článek
Ze zákulisí setkání s Pavlem Ungrem a Jiřím Rosteckým31/03/2019Čím bylo zajímavé setkání Freelance klubu s Pavlem Ungrem, které moderoval Jiří Rostecký? Už jen samotná sestava, tedy dvě známé jména na jednom gauči v kanceláři známého SEO odborníka. Co dál? Určitě ta neformalita, tedy žádné natáčení na kameru nebo záznamy, které by někdo publikoval. Proto mě to zajímalo a nechtěl jsem tam chybět. ...Celý článek
Klasická otázka, je SEO mrtvé?02/02/2019Jste penzion v Beskydech, restaurace v Havířově, masérka v Ostravě, eshop na superpotraviny nebo sedací soupravy? Co mají tyto firmy, živnostník či eshop společného? Každý by určitě rád vydělal tolik, aby byl spokojený a nemusel mít poloprázdné pokoje, protože je problém zaplatit energie, uklízečky, recepční. Poloprázdná restaurace potěší snad jen kuchaře, ale číšník nevydělá na zpropitném a majitel musí platit mzdy ...Celý článek
Jaký je rozdíl mezi placeným a neplaceným PR článkem?05/01/2019Co je to vlastně PR článek? PR je od slova Public Relation, tedy vztah k veřejnosti, konkrétně vyjádření něčeho směrem k lidem. Spojení PR + článek tedy napovídá, že se bude jednat o článek napsaný firmou na nějaké téma s cílem, aby oslovila cílovou skupinu. V praxi se jedná například o to, že cestovní kancelář napíše článek o tom, ...Celý článek
Proč má linkbuilding pro SEO takový význam?25/05/2018V momentě, kdy si na webové stránce vyřešíte v rámci obsahové části (on-page faktory) všechno potřebné, tak máte z poloviny vyhráno a to neznamená vítězství, ale pořád jen startovní čára, kdy jste na závod dobře připravení a ten závod nebude vůbec krátký. Mít vyřešené všechny technické a obsahové předpoklady webové stránky jsou vlastně základy, aby jste mohli konkurovat. ...Celý článek
Využijte synergie SEO a PPC25/05/2018Možná to zní celé odborně, ale pokusím se to vysvětlit jednoduše. Synergie SEO a PPC vede k lepším výsledkům propagace webové stránky. SEO neboli optimalizace webové stránky pro vyhledávače se soustřeďuje na to, aby webová stránka byla na co nejlepších pozicích v přirozeném vyhledávání, tedy v neplacené formě, aniž by jste za každého návštěvníka platili. PPC reklama ...Celý článek
Jak zvýšit návštěvnost a prodejnost na eshopu?28/04/2018Možná pro někoho jednoduchá otázka, ale pokud se máme bavit o ziskovém byznysu, kde si potřebujete hlídat náklady, tak zvýšit návštěvnost je ta jednodušší část, ale realizovat více objednávek ze použití přiměřených nákladů, tak to je mnohem složitější. Na co se tedy zaměřit? 1) Webová prezentace musí být účinná ...Celý článek
Zobrazení lokální firmy ve vyhledávání funguje jak?22/03/2018Mít svou vlastní webovou stránku, to je dneska k nezaplacení. Podle typu zaměření stránky se může jednat o prezentaci firmy, eshop, magazín nebo třeba osobní blog. Jestliže jste se ještě nesetkali s takzvaným lokálním SEO, je načase, abyste se seznámili. Zejména v zahraničí se kolem lokálního SEO snáší hromada médií, pro které je toto téma stále aktuální. Lokální SEO je ...Celý článek
Vyplatí se optimalizovat svůj blog pro vyhledávače?08/03/2018Vydělávat pomocí internetu je v dnešní době opravdu jednoduché. Většina mladých lidí se rozhoduje buď pro nahrávání videí na Youtube, jiná skupina volí trochu jinou cestu, a sice cestu blogování. Blogy jsou oblíbené zejména u žen, protože se mohou vyjádřit se svými názory v otázce módy. Většina blogů však směřuje také na cestovatelskou tématiku. Ovšem blogy jsou ...Celý článek
Copywriteři, dejte si pozor na chyby, kterých se dopouštíte22/02/2018Každý z nás někdy brouzdá internetem. Většinou hledáme články na téma, které nás zajímá. Málokdy si však uvědomujeme při čtení článku, že tento článek musel někdo napsat. Někdo, pro kterého je psaní nejspíše prací, kterou zbožňuje. Ten někdo se jmenuje copywriter a je tu vážně proto, abyste měli co na internetu číst. Samozřejmě i tito lidé ...Celý článek
Víte, kdy je nejlepší sdílet příspěvky na sociálních sítích?16/02/2018Žijeme ve světě internetu, ve světě sociálních sítí. Na sociálních sítích trávíme skutečně enormní množství času – v průměru se jedná o tři až čtyři hodiny denně, které na sociálních sítích strávíme, což je neskutečně moc. Jelikož jsme neustále online, neustále na sociálních sítích, je to skvělé místo na reklamu. Většinou si nevšímáme už plakátů nebo ...Celý článek













