Jak na negativní Google recenze? Část druhá

  • google recenze
    Jak na negativní Google recenze? Část druhá
    08/05/2020
    Můj první článek o negativních recenzích měl dobré ohlasy a přáli jste si pokračování na téma, jak bojovat s negativními recenzemi na Google. Více o první části google recenzí zde. Jak jste už zjistili, tak negativní, špatné, urážlivé, někdy nesouvisející, někdy vytvořené konkurenci, někdy od nespokojeného zákazníka nebo bývalého kolegy – to je někdy ...
    Celý článek
  • Tomáš Stýskala
    Konkurence mezi eshopy roste, jak uspět?
    27/03/2020
    V druhé polovině března 2020 je více nových eshopů než v jiném období. Do jisté míry je to příčinou toho, že řada zavřených kamenných prodejen nemá jinou možnost, jak se dostat k zákazníkům, než online, tedy „ulovit si je na internetu“. Díky nařízení vlády jsou všechny provozovny a prodejny zavřeny. Koronavirus nás doslova ovlivnil ...
    Celý článek
  • Tomáš Stýskala
    Jak zviditelnit firmu během krize pomocí SEO?
    23/03/2020
    SEO neboli optimalizace webové stránky pro vyhledávače je jeden ze způsobů, jak zviditelnit svou firmu a v době krize to platí dvojnásob. V tomto měsíci je nouzový stav ČR, omezení vycházení a všichni doslova sedí doma a jedinou možností, jak se dostat k informacím nebo provádět nákupy, je hlavně na internetu. Tento stav ...
    Celý článek
  • stýskala osobní brand
    Kdo ještě nepracuje na vlastním marketingu a osobním brandu?
    28/02/2020
    Pokud budujete vlastní podnikání, nezáleží na tom, zda se váš obor týká automobilů, kosmetiky nebo informačních technologií. U jakéhokoli podnikání často potřebujete budovat převážně svou značku a dostat ji následně do podvědomí lidí. To se dá provést například správným marketingem, kterému se musíte neustále věnovat. Budujte vlastní marketing V první řadě je tedy důležité rozjet své ...
    Celý článek
  • připravy eshopu vanoce seo
    14 rad na Vánoční přípravy provozovatelů eshopů
    18/11/2019
    1. Co doporučit jako první v rámci příprav eshopu na Vánoce? Vycházet ze zkušeností minulých roků a zaměřit se na slabé místa. Každý eshop má jiné přípravy, protože každý nemá produkty skladem, někdo zase nevyužívá newsletter nebo nezavádí speciální Vánoční akční slevy, případně se nejedná o sortiment určený pro Vánoční období. Pro řadu eshopů ...
    Celý článek
  • czech online expo 2019
    Czech Online Expo 2019
    01/07/2019
    Ve dnech 29 – 30. dubna 2019 se konala konference Czech Online Expo, která byla určena pro eshopáře a markeťáky. Jako SEO specialistu mě samozřejmě nejvíce zajímal SEO summitu, který se konal až v sobotu, proto jsem měl v pátek dostatek času se setkat s firmami, které prezentovaly různé své aplikace, software nebo třeba nástroje ...
    Celý článek
  • semor stýskala
    Jsem certifikovaný specialista od SEMOR
    21/06/2019
    V červnu 2019 jsem se dostal na seznam certifikovaných SEO specialistů, který uděluje nástroj na SEMOR. SEMOR patří mezi oblíbené nástroje SEO specialisty, protože měří pozice klíčových slov, analýzu webových stránek, konkurence a je dobrý i pro linkbuilding. Jako Freelancer používám řadu SEO nástrojů, protože mi šetří čas. Více na webu www.semor.cz ...
    Celý článek
  • facebook skoleni
    Školím na Facebook správu a propagaci pro franšízovou síť
    06/06/2019
    Dnes jsem byl školit menší skupinku majitelů poboček franšízového konceptu Extéria Market. Jednalo se o workshop, který byl zaměřen na praktické využití sociální sítě Facebook pro nábor zaměstnanců pro jednotlivé pobočky a budování značky ve svém regionu. Proč školí SEO specialista o Facebooku? Jsem sice SEO specialista, ale díky dokonalé ...
    Celý článek
  • marketingfestival2019
    Marketing festival 2019
    30/04/2019
    Březen je náročný měsíc, je plný zajímavých marketingových akcí a proto bylo rozhodování těžké. Strávit tři dny v Praze kvůli Marketing festivalu, to ovlivní pracovní nasazení, protože řadu věcí si musím poté nadpracovat, případně něco posunout. To se také podepsalo na záznamu o této akci a budu se věnovat při psaní článku jen něčemu, co mě zaujalo nebo připadalo ...
    Celý článek
  • Proč má smysl optimalizovat webové stránky
    Proč má smysl optimalizovat webové stránky?
    11/04/2019
    Trend optimalizování stránek vznikl potřebou firem, aby se zviditelnili na internetu svými webovými stránkami. V současné době je moderní slovo „SEO“, tedy v anglické zkratce optimalizace webové stránky pro vyhledávače. Píše se rok 2019 a internet je doslova zahlcen miliony webovými stránkami a jen v českém prostředí je například přes 60 tisíc e-shopů, které jsou zaměřeny čistě ...
    Celý článek
  • shoptet partner
    Jsem Shoptet partner
    11/04/2019
    V roce 2018 Shoptet sestavil výběr profesionálů z různých oblasti od marketingu, copywritingu až po grafiku. Jako SEO specialista jsem na tomto seznamu nemohl chybět, protože mám řadu spokojených klientů, kteří využívají eshop systém Shoptet, který patří mezi nejpoužívanější platformy v ČR. Jedná se o krátkou prezentaci na webu partneri.shoptet.cz, ale důvod, proč tam jsem je hlavně následující. ...
    Celý článek
  • Pavel Ungr a Jiří Rostecký
    Ze zákulisí setkání s Pavlem Ungrem a Jiřím Rosteckým
    31/03/2019
    Čím bylo zajímavé setkání Freelance klubu s Pavlem Ungrem, které moderoval Jiří Rostecký? Už jen samotná sestava, tedy dvě známé jména na jednom gauči v kanceláři známého SEO odborníka. Co dál? Určitě ta neformalita, tedy žádné natáčení na kameru nebo záznamy, které by někdo publikoval. Proto mě to zajímalo a nechtěl jsem tam chybět. ...
    Celý článek
  • je seo mrtvé?
    Klasická otázka, je SEO mrtvé?
    02/02/2019
    Jste penzion v Beskydech, restaurace v Havířově, masérka v Ostravě, eshop na superpotraviny nebo sedací soupravy? Co mají tyto firmy, živnostník či eshop společného? Každý by určitě rád vydělal tolik, aby byl spokojený a nemusel mít poloprázdné pokoje, protože je problém zaplatit energie, uklízečky, recepční. Poloprázdná restaurace potěší snad jen kuchaře, ale číšník nevydělá na zpropitném a majitel musí platit mzdy ...
    Celý článek
  • seo specialista
    Jak vypadá ideální SEO specialista?
    26/01/2019
    To je otázka za milion a můžeme to přirovnat k hledání ideálu krásy. Každému se líbí něco jiného, ale v byznys nejde jen o hezký pohled, ale opravdu o peníze. Proto snaha najít vhodného SEO specialistu je pro řadu firem problém. Proč je problém najít ideálního SEO specialistu? V prvé řadě je nutné ...
    Celý článek
  • seo pr clanek
    Jaký je rozdíl mezi placeným a neplaceným PR článkem?
    05/01/2019
    Co je to vlastně PR článek? PR je od slova Public Relation, tedy vztah k veřejnosti, konkrétně vyjádření něčeho směrem k lidem. Spojení PR + článek tedy napovídá, že se bude jednat o článek napsaný firmou na nějaké téma s cílem, aby oslovila cílovou skupinu. V praxi se jedná například o to, že cestovní kancelář napíše článek o tom, ...
    Celý článek