Využívání ChatGPT v SEO

  • Využívání ChatGPT v SEO
    31/08/2024
    Průvodce světem umělé inteligence a využití ChatGPT. Jak může efektivně pomoci při optimalizaci webové stránky, tvorbě obsahu a celkovou SEO strategií. Naučte se využívat AI k analýze klíčových slov, tvorbě obsahu a optimalizaci metadat. Ušetřete hlavně svůj čas! 1. Úvod V posledních letech jsme svědky rapidního vývoje ...
    Celý článek
  • seo specialista
    Jak vypadá ideální SEO specialista?
    20/10/2023
    Proč je problém najít ideálního SEO specialistu? Co by měl SEO specialista reportovat klientovi? Jaký je rozdíl mezi SEO specialistou a SEO konzultantem? Co dál umí SEO specialista? Jakého SEO specialistu doporučit? To je otázka za milion a můžeme to přirovnat k hledání ideálu krásy. Každému se líbí něco jiného, ale v byznysu nejde jen ...
    Celý článek
  • SEO expert Tomáš Stýskala
    SEO expert
    14/08/2023
    Hledáte SEO experta či SEO specialistu? Ve světě digitálního marketingu je několik profesí, které mohou podnikům pomoci zvýšit jejich online návštěvnost a dosáhnout vyššího zisku. Jedním z klíčových odborníků v tomto oboru je SEO expert. Ale co to vlastně znamená a proč je role SEO experta tak zásadní? Co je to SEO? Nejprve si objasněme, ...
    Celý článek
  • google recenze
    Jak na negativní Google recenze? Část druhá
    16/04/2023
    Negativní google recenze mají vliv na dobré jméno firmy a rozhodující vliv, jestli u vás někdo nakoupí nebo vás kontaktuje. Co když jsou navíc falešné recenze? Jak na ně? Můj první článek o negativních recenzích měl dobré ohlasy a přáli jste si pokračování na téma, jak bojovat s negativními recenzemi na Google. Více ...
    Celý článek
  • google recenze
    Jak se vypořádat s falešnými negativními recenzemi na Googlu?
    01/04/2023
    Falešné Google recenze jsou rostoucím problémem pro ty z nás, pro které jsou recenze důležité. Může to být restaurace, penzion nebo jiný podnik, kde si uživatelé rádi přečtou recenzi od ostatních. V on-line světě je snadné vytvořit nový účet a ponechat buď pozitivní nebo negativní recenzi pro jakoukoli firmu. U Google recenzí je však jeden problém, ...
    Celý článek
  • Vyhledávání na Seznam.cz se mění
    01/02/2023
    V lednu 2023 bylo oznámeno, že se vyhledávání na Seznamu změnilo tím, že se nasadila nová verze. Je to něco podobného, jako když Google mění algoritmus. Tuto změnu, či aktualizaci Seznam nazval „vsáknutí vektorů“. Do určité míry změní pořadí výsledků ve vyhledávání. Aktuálně to analyzuji na svých 70 projektech, které sleduji ...
    Celý článek
  • tiktok seo
    TikTok SEO aneb pochopení algoritmu TikToku
    05/11/2022
    TikTok se rychle stal virální senzací a miliony uživatelů po celém světě tráví hodiny procházením nekonečné nabídky videí aplikace. Ale pro byznys spočívá největší aktivum TikTok v jeho algoritmu. Na úvod si řekneme, proč by mělo být důležité pochopit algoritmus TikToku. V tomto článku se budeme zabývat výhodami a nevýhodami algoritmu TikTok a jak ...
    Celý článek
  • seo strategie
    Strategie SEO
    17/08/2022
    Co znamená strategie SEO? Jako SEO specialista navrhuji koncepci strategie v SEO a obsahuje několik bodů, něco jako směr a postup. Vše na základě vstupních dat. Poznámka, SEO představuje optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Cílem SEO je tedy zviditelnit stránky v přirozeném vyhledávání na konkrétní dotazy, které jsou relevantní k obsahu webu a často jsou byznysově ...
    Celý článek
  • Kde investovat v roce 2022? Do svého podnikání!
    08/12/2021
    Strategickým místem podnikání je webová stránka, která je místem, kde dochází ke kontaktu zákazníka s firmou. Investice do optimalizace webové stránky patří mezi dlouhodobé strategie v rámci marketingu a zviditelnění firmy. Proč investovat do optimalizace webové stránky? Optimalizace webové stránky pro vyhledávače (SEO) je technika, díky které webová stránka dostane časem na přední místa ve výsledcích vyhledávání ...
    Celý článek
  • pagerank
    Page Rank
    07/12/2021
    Google PageRank nebo také jen Page Rank - nástroj ukazující hodnocení stránky z pohledu algoritmů společnosti Google. V minulosti byl Page Rank definován číslem od nuly do deseti s tím, že desítkou byly označeny nejkvalitnější webové stránky. Před několika lety však podpora Toolbaru skončila, což mělo vést k domněnce, že byl ukončen i ...
    Celý článek
  • ymyl
    YMYL
    07/12/2021
    Při studování SEO pojmů můžete narazit na zkratku YMYL. Jedná se o akronym čili o slovo, které je složeno z prvních písmenek několika slov. V tomto případě ze slov Your Money Your Life. Zkratka má za úkol označovat stránky, které (pokud nebudou odborně zpracované) mohou mít negativní dopad na zdraví, štěstí, bezpečnost ...
    Celý článek
  • E.A.T.
    E.A.T.
    07/12/2021
    E.A.T. je zkratkou, respektive akronymem slov Expertise, Authoritativeness a Trustworthiness. Mluvíme o pojmu, kterým Google vyjadřuje 3 nejdůležitější faktory, jež mají vliv na hodnocení webových stránek čili i na jejich pozici ve výsledcích vyhledávání. Těmito faktory jsou: Vysoká úroveň odbornosti Autorita Důvěryhodnost Mluvíme tak o podmínkách vysoce kvalitního obsahu. E.A.T. má vliv na stránky, které spadají do kategorie ...
    Celý článek
  • Backlink
    Backlink
    06/12/2021
    Backlink neboli zpětný odkaz – pojem, se kterým se ve světě SEO setkáváte poměrně často. Jedná se totiž o jeden z nejvážnějších signálů relevantnosti v algoritmu Google. Právě příchozí zpětné odkazy se velkou měrou podílí na tom, jak vysoko se bude webová stránka nacházet ve výsledcích vyhledávání. V praxi nelze dělat SEO, pokud ...
    Celý článek
  • nadpis
    SEO nadpis
    05/12/2021
    SEO nadpis je možná nešťastné spojení, ale má svůj důvod. Žádnému copywriterovi není třeba dlouze představovat nadpis neboli Heading. Jeho úkolem je oddělit obsah do sekcí podle důležitosti. Z pohledu SEO jsou důležité hlavně HTML značky nadpisů, a to H1-H6. Tím nejzásadnějším je nadpis H1, který označuje to nejdůležitější, tím nejméně důležitým je ...
    Celý článek
  • OpenRefine
    OpenRefine
    04/12/2021
    OpenRefine je výkonný nástroj pro práci se surovými daty. Možná ho znáte ještě pod názvem Google Refine, jak se v minulosti jmenoval. Používá se zpravidla k očištění dat či k jejich transformaci. Pracuje se s ním v internetovém prohlížeči, ovšem s daty se pracuje takzvaně lokálně čili na vašem počítači. V současné době je ...
    Celý článek