fbpx

Blog

  • připravy eshopu vanoce seo
    14 rad na Vánoční přípravy provozovatelů eshopů
    18/11/2019
    1. Co doporučit jako první v rámci příprav eshopu na Vánoce? Vycházet ze zkušeností minulých roků a zaměřit se na slabé místa. Každý eshop má jiné přípravy, protože každý nemá produkty skladem, někdo zase nevyužívá newsletter nebo nezavádí speciální Vánoční akční slevy, případně se nejedná o sortiment určený pro Vánoční období. Pro řadu eshopů ...
    Témata: Zajímavosti,
    Celý článek
  • Czech Online Expo 2019
    01/07/2019
    Ve dnech 29 – 30. dubna 2019 se konala konference Czech Online Expo, která byla určena pro eshopáře a markeťáky. Jako SEO specialistu mě samozřejmě nejvíce zajímal SEO summitu, který se konal až v sobotu, proto jsem měl v pátek dostatek času se setkat s firmami, které prezentovaly různé své aplikace, software nebo třeba nástroje ...
    Témata: Blog, Školení,
    Celý článek
  • semor stýskala
    Jsem certifikovaný specialista od SEMOR
    21/06/2019
    V červnu 2019 jsem se dostal na seznam certifikovaných SEO specialistů, který uděluje nástroj na SEMOR. SEMOR patří mezi oblíbené nástroje SEO specialisty, protože měří pozice klíčových slov, analýzu webových stránek, konkurence a je dobrý i pro linkbuilding. Jako Freelancer používám řadu SEO nástrojů, protože mi šetří čas. Více na webu www.semor.cz ...
    Témata: Školení,
    Celý článek
  • facebook skoleni
    Školím na Facebook správu a propagaci pro franšízovou síť
    06/06/2019
    Dnes jsem byl školit menší skupinku majitelů poboček franšízového konceptu Extéria Market. Jednalo se o workshop, který byl zaměřen na praktické využití sociální sítě Facebook pro nábor zaměstnanců pro jednotlivé pobočky a budování značky ve svém regionu. Proč školí SEO specialista o Facebooku? Jsem sice SEO specialista, ale díky dokonalé ...
    Témata: Školení,
    Celý článek
  • marketingfestival2019
    Marketing festival 2019
    30/04/2019
    Březen je náročný měsíc, je plný zajímavých marketingových akcí a proto bylo rozhodování těžké. Strávit tři dny v Praze kvůli Marketing festivalu, to ovlivní pracovní nasazení, protože řadu věcí si musím poté nadpracovat, případně něco posunout. To se také podepsalo na záznamu o této akci a budu se věnovat při psaní článku jen něčemu, co mě zaujalo nebo připadalo ...
    Témata: Školení,
    Celý článek
  • Proč má smysl optimalizovat webové stránky
    Proč má smysl optimalizovat webové stránky?
    11/04/2019
    Trend optimalizování stránek vznikl potřebou firem, aby se zviditelnili na internetu svými webovými stránkami. V současné době je moderní slovo „SEO“, tedy v anglické zkratce optimalizace webové stránky pro vyhledávače. Píše se rok 2019 a internet je doslova zahlcen miliony webovými stránkami a jen v českém prostředí je například přes 60 tisíc e-shopů, které jsou zaměřeny čistě ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • shoptet partner
    Jsem Shoptet partner
    11/04/2019
    V roce 2018 Shoptet sestavil výběr profesionálů z různých oblasti od marketingu, copywritingu až po grafiku. Jako SEO specialista jsem na tomto seznamu nemohl chybět, protože mám řadu spokojených klientů, kteří využívají eshop systém Shoptet, který patří mezi nejpoužívanější platformy v ČR. Jedná se o krátkou prezentaci na webu ...
    Témata: Školení,
    Celý článek
  • Pavel Ungr a Jiří Rostecký
    Ze zákulisí setkání s Pavlem Ungrem a Jiřím Rosteckým
    31/03/2019
    Pavel Ungr a Jiří Rostecký Čím bylo zajímavé setkání Freelance klubu s Pavlem Ungrem, které moderoval Jiří Rostecký? Už jen samotná sestava, tedy dvě známé jména na jednom gauči v kanceláři známého SEO odborníka. Co dál? Určitě ta neformalita, tedy žádné natáčení ...
    Témata: Školení,
    Celý článek
  • je seo mrtvé?
    Klasická otázka, je SEO mrtvé?
    02/02/2019
    Jste penzion v Beskydech, restaurace v Havířově, masérka v Ostravě, eshop na superpotraviny nebo sedací soupravy? Co mají tyto firmy, živnostník či eshop společného? Každý by určitě rád vydělal tolik, aby byl spokojený a nemusel mít poloprázdné pokoje, protože je problém zaplatit energie, uklízečky, recepční. Poloprázdná restaurace potěší snad jen kuchaře, ale číšník nevydělá na zpropitném a majitel musí platit mzdy ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • seo specialista
    Jak vypadá ideální SEO specialista?
    26/01/2019
    To je otázka za milion a můžeme to přirovnat k hledání ideálu krásy. Každému se líbí něco jiného, ale v byznys nejde jen o hezký pohled, ale opravdu o peníze. Proto snaha najít vhodného SEO specialistu je pro řadu firem problém. Proč je problém najít ideálního SEO specialistu? V prvé řadě je nutné ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • seo pr clanek
    Jaký je rozdíl mezi placeným a neplaceným PR článkem?
    05/01/2019
    Co je to vlastně PR článek? PR je od slova Public Relation, tedy vztah k veřejnosti, konkrétně vyjádření něčeho směrem k lidem. Spojení PR + článek tedy napovídá, že se bude jednat o článek napsaný firmou na nějaké téma s cílem, aby oslovila cílovou skupinu. V praxi se jedná například o to, že cestovní kancelář napíše článek o tom, ...
    Témata: Linkbuilding,
    Celý článek
  • linkbuilding funguje
    Proč má linkbuilding pro SEO takový význam?
    25/05/2018
    V momentě, kdy si na webové stránce vyřešíte v rámci obsahové části (on-page faktory) všechno potřebné, tak máte z poloviny vyhráno a to neznamená vítězství, ale pořád jen startovní čára, kdy jste na závod dobře připravení a ten závod nebude vůbec krátký. Mít vyřešené všechny technické a obsahové předpoklady ...
    Témata: Linkbuilding,
    Celý článek
  • seo a ppc synergie
    Využijte synergie SEO a PPC
    25/05/2018
    Možná to zní celé odborně, ale pokusím se to vysvětlit jednoduše. Synergie SEO a PPC vede k lepším výsledkům propagace webové stránky. SEO neboli optimalizace webové stránky pro vyhledávače se soustřeďuje na to, aby webová stránka byla na co nejlepších pozicích v přirozeném vyhledávání, tedy ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • Jak zvýšit návštěvnost
    Jak zvýšit návštěvnost a prodejnost na eshopu?
    28/04/2018
    Možná pro někoho jednoduchá otázka, ale pokud se máme bavit o ziskovém byznysu, kde si potřebujete hlídat náklady, tak zvýšit návštěvnost je ta jednodušší část, ale realizovat více objednávek ze použití přiměřených nákladů, tak to je mnohem složitější. Na co se tedy zaměřit? ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • google recenze
    Jak se vypořádat s falešnými negativními recenzemi na Googlu?
    01/04/2018
    Falešné recenze jsou rostoucím problémem pro ty z nás, pro které jsou recenze důležité. Může to být restaurace, penzion nebo jiný podnik, kde si uživatelé rádi přečtou recenzi od ostatních. V on-line světě je snadné vytvořit nový účet a ponechat buď pozitivní nebo negativní recenzi ...
    Témata: Zajímavosti,
    Celý článek