Dnes jsem byl školit menší skupinku majitelů poboček franšízového konceptu Extéria Market. Jednalo se o workshop, který byl zaměřen na praktické využití sociální sítě Facebook pro nábor zaměstnanců pro jednotlivé pobočky a budování značky ve svém regionu.
Proč školí SEO specialista o Facebooku?
Jsem sice SEO specialista, ale díky dokonalé znalosti klienta a vedení marketingové strategie celého franchising konceptu i na sociálních sítích, tak mohu dostatečně poradit ve všech základních oblastech, které potřebují majitelé poboček znát, právě na Facebooku. Jednalo se o praktický workshop, kde jsem ukázal, jak efektivně spravovat svůj Facebook profil a co je dobré znát v rámci propagace na Facebooku, aby byla účinná.
Diskuze na Facebook správu a propagaci
Smyslem celého workshopu bylo nejen ukázat, co je efektivní, ale také odpovídat na dotazy. Jak napsat poutavý příspěvek, kde najít inspiraci na příspěvky, kde stáhnout obrázky, jaký typ sdílení používat, jak cílit v propagaci, jak i bez propagace oslovit co nejvíce lidí a jestli existují nějaké zajímavé tipy. Smyslem workshopu nebylo „jak něco prodat na Facebooku“, ale jak efektivně využívat tento marketingový kanál pro konkrétní potřeby.