Marketing mix 2015 Brno

  • marketingmix2015
    Marketing mix 2015 Brno
    05/12/2015
    Dne 22.9.2015 proběhl již 10.ročník marketingového veletrh v Brně, který byl zaměřen na firmy z oblasti reklamy a marketingu. Pro SEO specialistu je to opět dobrá příležitost, jak načerpat další inspirace. Online markěťák si mohl přijít na své na účsti Digistrategie online marketingu 2015, kde náplní přednášek byly poznatky o SEO, RTB, sociálních sítích, e-mailingu ...
    Celý článek
  • Jak se dělá webdesign
    Jak se dělá webdesign
    22/06/2015
    Webdesign je forma plánování a tvorby webových stránek. Poslední dobou se mluví o spojení SEO a webdesignu, aby byla účinnost co nejvyšší. Webdesign zahrnuje informační architekturu, strukturu webu, uživatelská rozhraní, jednoduchou a intuitivní navigaci i rozvržení. Patří sem samozřejmě barvy, písmo a obrázky či videa. Všechny aspekty jsou zkombinované s principem návrhu na vytvoření internetové ...
    Celý článek
  • Jak vytvořit eshop na PrestaShopu
    Jak vytvořit eshop na PrestaShopu
    22/01/2015
    PrestaShop je další z často využívaných redakčních systémů. Instalace může probíhat v češtině. Varianty instalace PrestaShop jsou celkem ve třech typech instalace. Nejrychlejší a nejjednodušší variantou je Automatický upload balíčku. Seznam všech balíčků a dalších aplikací s detailnějším popisem metodiky nahrávání balíčků najdete na stránce Upload aplikací. Zvolte si způsob instalace, nejlépe Automatický upload balíčku s automatickým ...
    Celý článek
  • K čemu je dobrý e-mail marketing
    K čemu je dobrý e-mail marketing?
    08/01/2015
    E-mail marketing je jednou z nejsilnějších zbraní, kterou může dnešní podnikatel dostat do svých rukou. Tato forma komunikace se zákazníkem vám umožňuje kontinuálně s tímto zákazníkem rozvíjet vztah, budovat si u něj důvěru a autoritu. Zavedení e-mailového marketingu jako součást vaší propagace na internetu vám otevírá spoustu možností. Co vám e-mail marketing nabízí? Zmiňme jen několik výhod: Můžete jednorázově a snadno ...
    Celý článek
  • Kontrola SEO analýzy
    Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze?
    03/01/2015
    SEO analýza je definována jako „metoda zkoumání složitějších skutečností rozkladem na jednodušší" zpravidla pečlivým pitváním řešeného problému z různých úhlů pohledu. Tak nějak lidsky zkrátka pod analýzou chápeme práci náročnou na mozek a vyžadující trochu snahy. Analýza klíčových slov v českém podání je oproti tomu, bohužel, leckdy činnost zvládnutelná průměrně trénovaným kokršpanělem. Velká spousta „klíčovek“ ...
    Celý článek
  • Získání zpětných odkazů
    Jak získat zpětné odkazy co nejjednodušeji?
    28/12/2014
    Pro to, abyste se dobře umísťovali ve výsledcích vyhledávání na Seznamu, Google nebo v jiném vyhledávači je kromě jiného stále nutné mít a pravidelně získávat nové kvalitní a tematické odkazy. Odkazy se dají ale získat ještě z mnoha jiných zdrojů a metod. Například registrací do katalogů, psaní a publikování PR článků, výměnou nebo koupí odkazů. I když ...
    Celý článek
  • Tvorba webových stránek na vlastní doméně
    Jak snadno vytvořit webové stránky na vlastní doméně
    26/12/2014
    Každý český podnikatel, který chce v konkurenčním prostředí přežít, by měl mít svoje webové stránky nebo e-shop. Jednoduché stránky lze dnes vytvořit za pár minut, není nutné umět programovat. Kterou službu na internetu ale vybrat? Zadání cíle Být snadno dohledatelný na internetu je priorita č. 1, pokud to s podnikáním myslíte opravdu vážně. Cílem je tedy vytvoření webu ...
    Celý článek
  • Facebook podpora při podnikání
    Jak může Facebook lidem ukázat cestu k Vašemu podnikání
    22/12/2014
    Lidé tráví na Facebooku stále více a více času. Postují obrázky, sdílení komentáře, dávají likes stránkám celebrit a společností a také se dělí o své zájmy a koníčky. Nyní se zdá, že Facebook vytváří nástroje k vyhledávání, které by měly využívat informace nashromážděné o uživatelích. Na TechCrunch Disrupt konferenci v San Francisku potvrdil Mark Zuckerberg, že společnost ...
    Celý článek
  • Analýza klíčových slov
    Analýza klíčových slov – jak se dělá a k čemu slouží?
    18/12/2014
    Analýza klíčových slov se v optimalizaci pro vyhledávače používá k několika různým účelům. Ukážeme vám analýzu, která pomáhá rozčlenit širší, obecnější téma na užší, konkrétnější podtémata. Protože se takovému procesu říká klasifikace, nazýváme i tento typ analýzy klasifikační. Výchozí data, metody a výsledky analýzy nejlépe vyniknou na praktickém příkladu. Krok 1: Posbírat data, platí jednoduché pravidlo: čím ...
    Celý článek
  • Piště SEO texty zajímavě
    Piště SEO texty zajímavě, ale ne přeplácaně
    15/12/2014
    Pokud hledáte návod, jak psát slušné SEO texty, přečtěte si následující řádky. Všechno, čím je text tvořen, hraje velkou roli, od nadpisu, velikosti, barvy písma po obsah atd. Všechny články mají své téma, které jasně a výstižně formuluje obsah článku (ideálně když je nadpis klíčové slovní spojení, ze kterého v textu povede jeden nebo více ...
    Celý článek
  • Získání zpětných odkazů
    Jak získat zpětné odkazy?
    12/12/2014
    K získání zpětných odkazů existuje několik způsobů. Některé jsou více efektivní, jiné méně, ale zato jejich získání je snadnější. Rozebereme způsoby, zhodnotíme jejich výhody a nevýhody. Zároveň pamatujte na pravidla anchor textu, podle kterých se sestavují odkazy na naše stránky. Registrace do katalogů - jedná se pravděpodobně o nejjednodušší způsob získání zpětného odkazu. Bohužel se však často jedná o ...
    Celý článek
  • K čemu jsou microsite
    K čemu je dobré mít microsite?
    07/12/2014
    Microsite je v poslední často používaný silný marketingový nástroj. Na co všechno je Microsite dobrá a jak může prospět vašemu hlavnímu webu? Co to vůbec Microsite je? Microsite často označovaná také jako Minisite je malá webová stránka, která se využívá především jako doplněk hlavní webové stránky nebo internetového obchodu, fungovat může také samozřejmě jako samostatný web. Čím je Microsite tvořena? Microsite je ...
    Celý článek
  • Důležitost webových stránek
    Proč je důležité mít webové stránky na internetu?
    05/12/2014
    Pro někoho mít web znamená hodně, je to mnohdy jeho celá „firma“. A to z toho důvodu, že má třeba jen e-shop, nevlastní žádnou kamennou prodejnu, která by ho na ulici reprezentovala, což je málo. Internet má mnohem větší zbraň, je všudypřítomný, dostanete se tak za hranice regionu, kraje i státu. Díky němu, se můžete dostat do ...
    Celý článek
  • Silné SEO základy
    Přinášíme typy, jak vybudovat silné SEO základny
    03/12/2014
    Google nástroje pro webmastery jsou pro search marketéry jedněmi z nejmocnějších. Zejména díky skutečnosti, že poskytují přímý vhled do obrazu toho, jak Google vidí vaše webové stránky. A co je na tom nejlepší, jsou k dispozici zcela zdarma. Nicméně pokud nejste přívrženci každodenního sledování SEO nebo nejste zcela zběhlí v některých z pokročilejších taktik, Google nástroje pro webmastery mohou být ...
    Celý článek
  • Úspěšná reklama
    Jak dělat úspěšnou reklamu?
    28/10/2014
    I přes to, že je trh zaplaven čím dál větším množstvím reklamy a reklamních komunikátů, na scénu přicházejí stále nové způsoby, vůči kterým nemá zákazník ještě vybudovanou „imunitu“. Je třeba počítat s tím, že vzdělanost a zkušenosti spotřebitelů v tomto směru budou růst a je stále těžší je úspěšně oslovit. Denně se zvětšuje prostor pro umístění reklamy, a tedy se může ...
    Celý článek