Piště SEO texty zajímavě, ale ne přeplácaně

15/12/2014

Piště SEO texty zajímavě

Pokud hledáte návod, jak psát slušné SEO texty, přečtěte si následující řádky. Všechno, čím je text tvořen, hraje velkou roli, od nadpisu, velikosti, barvy písma po obsah atd. Všechny články mají své téma, které jasně a výstižně formuluje obsah článku (ideálně když je nadpis klíčové slovní spojení, ze kterého v textu povede jeden nebo více odkazů), také nějaké formátování textu. Ideálně když sem tam nějaká klíčová slova (nebo slovní spojení vztahující se k danému tématu) zvýrazníte tučně, kurzívou, popřípadě je podtrhnete.

Jak upoutat obsahem

Každý článek by měl obsahovat především to, co uživatelé na internetu hledají. Mějte na paměti, že obsah je nejdůležitější. Musíte psát přirozeně, poutavě a zajímavě, efektní je psát o novinkách. Přinuťte nenásilnou formou čtenáře dočíst text až do konce, nesmí zůstat jen u nadpisu, to by nikam nevedlo. Jen tak si zajistíte úspěch na internetu, což vám přiláká mnohem více potencionálních zákazníků.

Dobrý obsah = základ úspěchu

Zajímavý obsah je jedním z nejdůležitějších faktorů pro dobré umístění stránky ve vyhledávačích. Na obsah se totiž poněkud zapomíná a lidé kladou zbytečný důraz na jiné věci, které jim však při optimalizaci pro vyhledávače tolik nepomohou. Samotný fakt, že máte na stránce obsah, je z hlediska vyhledávačů zásadním faktorem.

Stránka bez dobrého textu je na tom, obecně řečeno, vždy hůře než stránka s bohatým obsahem. Před několika lety se mluvilo o tom, že ve výsledcích vyhledávání Googlu stránce značně pomůže text o rozsahu 500 slov a více (skutečně slov, nikoli znaků). Dnes se hovoří o textech, které mají 1000 slov. Rozhodně není potřeba brát uváděný počet jako pravidlo. Navíc je jasné, že na mnoha stránkách nemá takto dlouhý text smysl.

Pokud však na stránce takový obsah být může, anebo je stránka a její pozice velice důležité, byla by chyba se mu vyhýbat. Dobrý článek lze navíc propagovat mnohem snáze, než nezajímavé stránky bez pořádného obsahu. Nabízí se sociální sítě, diskuzní skupiny, komentáře pod články a další místa na webu, kde můžete lidem říci o tom, že jste zrovna něco napsali.