Čím více potencionálních zákazníků, tím více ovoce

20/10/2014

Potencionální zákazníci

Vše, co vaše firma dělá v oblasti online marketingu, začíná u kvality návštěv na vašich webových stránkách – provoz návštěvníků na webu mění postupně kontakty na věrné zákazníky. Například, vůbec nezáleží na tom, zda má vaše stránka 10.000 návštěv denně. Na čem skutečně záleží, je navázání spojení s vašim návštěvníkem, tj. s někým, kdo se bude vracet – potenciálním zákazníkem na celý život.

Nebojte se experimentovat

Zkuste trochu experimentovat, možná právě to bude fungovat pro váš business. Hlavně nevěšte hlavu při prvním či druhém neúspěchu, naopak, zkoušejte to znovu a znovu. Běžte tam, kde jsou „vaši“ zákazníci, tj. sociální sítě (například Facebook, Twitter, Google + atd.). Vytvořte obsah, který bude pro vaše zákazníky snadný k hledání a dobře stravitelný, díky tomu se opět vrátí a třeba si vás dají do záložek jako kvalitní zdroj informací.

Pokud chcete váš web dostat mezi prvních pět pozic, které získávají největší míru návštěvnosti, tak je nutné, abyste byli alespoň na sítích jako je Facebook, Google+ popř. na jiných aktivních sítích. Takové sociální signály Google zaznamenává a v konečné fázi prospívají optimalizaci Vaší stránky.

Tyto jednoduché rady jsou dobrým výchozím bodem pro jakoukoli místní firmu k budování provozu. Spokojený zákazník se vrátí a také podpoří další návštěvnost.