Google Marketing Next – jeho novinky a změny

22/06/2017

google marketing next

Komu unikla tato zajímavá konference? Asi skoro každému, koneckonců v poslední době trávíme na internetu hromadu času a stačí si to jen vyhledat na internetu a taková je i podstata Google Marketing Next, tedy o vyhledávání na Google. Konkrétnímu vyhledávání našich požadavků nedáváme žádnou naši pozornost – už jsme se zkrátka naučili jako stroje kliknout na doménu prohlížeče a vyťukat na klávesnici pojem, který se nám ihned vyhledá. Jelikož nechceme ztrácet čas hledáním, většinou klikneme na první odkaz, který uvidíme, a jsme s konečným výsledkem spokojeni. Pokud však nejsme, klikneme na druhý odkaz a tak to jde dál. Už ani nevnímáme to, že vyhledáváme nejčastěji pomocí Googlu a novinek, které nám neustále přináší, si nevšímáme.

Teď bychom ale měli zbystřit, protože Google přináší hromadu novinek a změn hlavně v jeho Google Marketing Next. Ty v sobě nesou opravdu zajímavé inovace, které nám zase o něco zlehčí náš život.

O jaké novinky se jedná?

Mezi takové novinky a inovace, které nám Google Marketing Next přináší, jsou například možnosti nákupu pomocí hlasu. To nám značně ulehčí nejen samotné nakupování, ale také čas. Ovšem pozor na to, abyste se náhodou nepřeřekli. Na další novinky si však zkuste přijít sami, ale dohromady jich je působivých jedenáct

Co dalšího nového přináší Google?

U tohoto vyhledávače je už hotovou tradicí, že co měsíc přichází s nejrůznějšími novinkami. Ani nyní se netýkají jenom Googlu Marketing Next, ale také mnoha jiných věcí. Například můžeme nakupovat přímo ve vyhledávání Google, což je také jisté ulehčení našeho života a šetření času. Dále se nám vyskytují i nové značky ve feedu pro Google nákupy, a to konkrétně od šestadvacátého června tohoto roku. Mimo jiné také tato společnost zvýšila kontrolu obtěžujících reklam, tudíž při troše štěstí se nebudou vyskytovat naprosto všude, jako tomu bylo nyní.

Čím se však Google zrovna nechválí, tak je pokuta, kterou obdržel za zneužívání dominantního postavení na trhu a upřednostňování svých služeb Nákupy. Pokuta se totiž vyšplhala až k nemilosrdným skoro dvěma a půl miliardám eur, díky čemuž mu bohužel zisky ve čtvrtletí neporostly.