Aktualizace Fred od Google

05/04/2017

Google fred

Google přichází každým rokem s řadou novinek, stejně jako Seznam. Jenže u těchto dvou vyhledávačů je to především pouze o konkurenčním boji, který mezi sebou vedou, přesto je jeden oblíbenější než druhý, ale závisí na každém jedinci, který vyhledávač upřednostňuje.

Mimo to se stále zvyšuje počet napadených webů hackery, proto je možná dobré zmínit, že bychom si měli své weby chránit tak, jak jenom můžeme. Počet webů, které byly hackery napadeny, se zvýšil o neuvěřitelných dvaatřicet procent, což už je výsledek, který stojí za povšimnutí. V poslední době se však ve světě SEO řeší také aktuální březnový update algoritmu zvaný „Fred“. Pokud jste se s tímto pojmem ještě nesetkali, pojďte se o něm dozvědět něco více.

Co to tedy „Fred“ je?

Ve Spojených státech amerických se nyní zpozorovaly velké pohyby pozic a také propady nějakých internetových stránek. Mělo se jednat o update, který se týkal off-page signálů. Většina stránek, kterých se tento update dotkl, vydělávaly na reklamě bez většího přínosu pro samotného uživatele. Google tento update zvaný Fred nepopřel a k tomuto updatu mělo opravdu dojít. Není to však nic speciálního, podle jejich slov, ale hlavním předmětem těchto záležitostí jsou především věci, které jsou řešeny v Pokynech pro webmastery.

To, že se tato záležitosti týkala stránek, které vydělávají na reklamě, aniž by uživateli přinášeli něco užitečného, napsal Barry Schartz, který také podotkl, že takové stránky s podobným primárním cílem ještě mohou být tímto updatem Fredem v blízké době navštíveny.

Fred je tedy aktualizace od Google, která byla spuštěna v březnu 2017, aby jste měli představu, jestli je tento článek stále aktuální.