Eshopvíkend je marketingová konference se zaměřením na e-shopy, třídenní konference, kdy první den byly workshopy a potom dva dny užitečných přednášek, které ocení nejen e-shopáři, ale i online markeťáci, jako jsem já.
Místo konání Vodňany v jížních Čechách v termínu 31.7. – 2.8.2015, kde se sešlo více než 200 účastníků.
Jak shrnout hezký víkend?
pohodová atmosféra, přítomnost známých profíků z oboru a opět setkání s bandou známých, které tak často potkávám na různých školeních a konferencích.
rozmanitost různých marketingových nástrojů je velká a během víkendu jsme se seznámili s celou řadou užitečných nástrojů, které nám byly teoreticky nebo někdy i prakticky vysvětleny a mohu říci, že sám jsem byl překvapen, že jsem na některé užitečné nástroje zapoměl, ikdyž jsem je v minulosti používal nebo zkusil.
zaměření na problematiku analýzy dat, kdy většina e-shopů své data neanalyzuje a musím dát za pravdu, že sbírat data umí kde kdo, ale umět a chtít s nimi pracovat, to už je otázka, kterou by si měli v každém e-shopu připomenout a něco s tím dělat.
večerní pokec po programu je opět příležitostí, kterou na žádném slideshare nebo youtube nenajdete, kdy u pivka sednete a z problematiky e-shopů se dostane každý tam, kde jen bude chtít a každý má možnost si lidsky pokecat, co jinde nikdo neodprezentuje.
ubytování nechť býti zkušeností, kterou musím v příštím roce řešit dříve, protože internátní ubytování by mělo být opravdu poslední možností, kterou nepříliž doporučuji 🙂