Tvorba microsite

Microsite je vhodné řešení, jak rychle a levně podpořit propagovanou službu nebo produkt. Pro tvorbu se používá open source redakční systém, který je zdarma a volně dostupný, vlastníkem celého webu je tak přímo klient. Náklady jsou spojeny pouze s cenou domény, webhostingu a času na úpravě stránky, případně i tvorbou textu. V praxi se jedná o základní částku 3.000 Kč bez DPH.

Vytvoření microsite podpoříte brand, produkt nebo službu a efektivitu optimalizace hlavní webové stránky. Navíc můžete jednoduše vytvořit celou síť micro stránek, pro tzv „vytapetování“ prvních stránek ve vyhledávání na méně konkurenční klíčová slova nebo brand firmy. Tvorba microsite je proto stále častěji v navrhované strategii při optimalizaci webové stránky a vedení internetového marketingu.

Samotná tvorba mikro stránky nestačí, jednoduše Google a Seznam o ní ani nebude vědět, že existuje. To si nikdo často ani neuvědomuje, ale je třeba udělat alespoň základní linkbuilding, aby stránky byla dohledatelná a třeba i na dobré pozici pro konkrétní long tail klíčové slova. K ceně tvorby mikro stránky je tak v praxi nutné přičíst další 2.000 Kč.

Jde vytvořit mikro stránky, které jsou vzhledově i obsahově na lepší úrovní, včetně účinnosti a respektování SEO. V takovém případě je cena takového balíčku už za celkovou cenu 7.000 Kč. Stručně řečeno, cena mikro stránky je obvykle 5.000 – 7.000 Kč, včetně základní optimalizace webu pro vyhledávače (SEO).