PPC reklama

PPC je zkratka anglického Pay per Click, tedy platí se zde za proklik, nejčastěji ve vyhledávači Google.cz a Seznam.cz. V oblasti PPC reklamy se zaměřuji pouze na malé projekty, které nevyžadují komplikované reklamní sestavy a péči o kampaně. Podle typu projektu rád doporučím svoje kolegy, kteří jsou PPC senior specialisty a dovedou vaše reklamní kampaně k dokonalosti.

PPC je velice efektivní druh reklamy, ale platí se za každý klik, tedy návštěvu. Cena je individuální a má na ni vliv celá řada faktorů, abych byl konkrétní, tak za každého přivedeného návštěvníka zaplatíte například 1 – 20 Kč.

Výhody PPC:

  • přesné cílení na vaše potencionální zákazníky
  • sami určujete výši rozpočtu na reklamy
  • výsledky ihned po spuštění
  • flexibilní úpravy reklamní kampaně
  • zvyšuje povědomí o značce
  • má měřitelné výsledky

Na výsledky PPC reklamy má vliv kvalita webové prezentace a produktu/služby, rozpočet, nastavení kampaně a neustále vylepšování, měření, cílení a vyhodnocování.

Nejsem PPC specialista

Upozorňuji, že nejsem PPC specialista. Mám zkušenosti s PPC reklamou a některému klientovi dokážu v malém rozsahu zajistit správu reklamy na Seznamu a Google. Jedná se o mou související službu, pokud nemá klient dostatek finančních prostředků na zaplacení profesionálního PPC specialisty a potřebného souvisejícího kreditu. PPC spravuji tedy v menším rozsahu u kampaní, které funguji a pouze u klienta, kterému se starém o SEO, jsem totiž SEO specialista. Zároveň mám možnost doporučit PPC specialistu, protože spolupracuji s kolegy v oboru.