Ceník

Pro každý projekt vytvářím individuální cenovou kalkulaci na základě časové náročnosti.

Hodinová sazba – od 500 Kč / hodinu

 

Nejčastější dotazy:

Jaká je výše měsíčního paušálu?

Jedná se o individuální cenu a to na základě časové náročnosti a odpovídá počtu hodin na daný projekt. Nejnižší cena je 4.000 Kč / měsíčně.

Podle čeho se stanovuje cena měsíčního paušálu?

Malé webové prezentace lokálního zaměření (například nehtové studio Ostrava, tesařství Liberec, účetnictví Havířov), které mají nízkou konkurenci, jsou časově méně náročně a optimalizace webové stránky je jednodušší, cena je proto nižší. Na druhé straně jsou velké e-shopy, které nabízí velké množství produktů, zaměření je na mnoho klíčových slov a zároveň je na internetu mnoho konkurence. Na velké projekty tak často využívám i externisty, kteří jsou specialisty pro každý daný kanál internetového marketingu, ke kterému je třeba přistupovat s maximální péčí.

Lze se domluvit na ceně podle výsledku?

Nenabízím možnost platby jen na základě dosažených výsledků, například podle dosažených pozic klíčových slov, zvýšení návštěvnosti nebo tržeb. Jedná se o rozhodnutí na základě osobních zkušeností, konzultaci z kolegy v oboru. Dále vím, jakým stylem firmy poskytující tyto služby se zárukou fungují a nemohl bych tuto práci odvádět s dobrým pocitem vzhledem k ceně a složitosti smlouvy.

Jak zjistím, že platím za odvedenou práci?

Vytvářím na začátku každého měsíce pravidelně přehled odvedené práce a všechny potřebné informace, aby klient měl jistotu, co se děje a kam to směřuje.

Mohu dostat slevu?

Neposkytuji slevy. Svoji práce se vážím. Snížení výše měsíčního paušálu má vliv na kvalitu odvedené práce a musíte počítat s tím, že se sníží počet hodin, které strávím na optimalizaci webové stránky. Dále musíte mít na paměti, že výše měsíčního paušálu se nesmí dostat pod hranici, kterou já považuji za nutnou, abych mohl svou práci odvádět dobře a byla vidět na výsledcích.

Jsou další náklady na marketing?

Jistě, cena služby je pouze za odvedenou práci SEO specialisty. Pro úspěšné vedení marketingu je třeba schválit rozpočet na linkbuilding, facebook, PPC kampaně, e-mailing, copywriting a to v závislosti ke konkrétnímu projektu.