SEO

  • je seo mrtvé?
    Klasická otázka, je SEO mrtvé?
    02/02/2019
    Jste penzion v Beskydech, restaurace v Havířově, masérka v Ostravě, eshop na superpotraviny nebo sedací soupravy? Co mají tyto firmy, živnostník či eshop společného? Každý by určitě rád vydělal tolik, aby byl spokojený a nemusel mít poloprázdné pokoje, protože je problém zaplatit energie, uklízečky, recepční. Poloprázdná restaurace potěší snad jen kuchaře, ale číšník nevydělá na zpropitném a majitel musí platit mzdy ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • seo specialista
    Jak vypadá ideální SEO specialista?
    26/01/2019
    To je otázka za milion a můžeme to přirovnat k hledání ideálu krásy. Každému se líbí něco jiného, ale v byznys nejde jen o hezký pohled, ale opravdu o peníze. Proto snaha najít vhodného SEO specialistu je pro řadu firem problém. Proč je problém najít ideálního SEO specialistu? V prvé řadě je nutné ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • seo a ppc synergie
    Využijte synergie SEO a PPC
    25/05/2018
    Možná to zní celé odborně, ale pokusím se to vysvětlit jednoduše. Synergie SEO a PPC vede k lepším výsledkům propagace webové stránky. SEO neboli optimalizace webové stránky pro vyhledávače se soustřeďuje na to, aby webová stránka byla na co nejlepších pozicích v přirozeném vyhledávání, ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • Jak zvýšit návštěvnost
    Jak zvýšit návštěvnost a prodejnost na eshopu?
    28/04/2018
    Možná pro někoho jednoduchá otázka, ale pokud se máme bavit o ziskovém byznysu, kde si potřebujete hlídat náklady, tak zvýšit návštěvnost je ta jednodušší část, ale realizovat více objednávek ze použití přiměřených nákladů, tak to je mnohem složitější. Na co se tedy zaměřit? ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • lokalni seo
    Zobrazení lokální firmy ve vyhledávání funguje jak?
    22/03/2018
    Mít svou vlastní webovou stránku, to je dneska k nezaplacení. Podle typu zaměření stránky se může jednat o prezentaci firmy, eshop, magazín nebo třeba osobní blog. Jestliže jste se ještě nesetkali s takzvaným lokálním SEO, je načase, abyste se seznámili. Zejména v zahraničí se kolem lokálního SEO snáší hromada médií, pro které je toto téma stále aktuální. Lokální SEO je ...
    Témata: Blog, SEO,
    Celý článek
  • optimalizace blogu
    Vyplatí se optimalizovat svůj blog pro vyhledávače?
    08/03/2018
    Vydělávat pomocí internetu je v dnešní době opravdu jednoduché. Většina mladých lidí se rozhoduje buď pro nahrávání videí na Youtube, jiná skupina volí trochu jinou cestu, a sice cestu blogování. Blogy jsou oblíbené zejména u žen, protože se mohou vyjádřit se svými názory v otázce módy. Většina blogů však směřuje také na cestovatelskou tématiku. Ovšem blogy jsou ...
    Témata: Blog, SEO,
    Celý článek
  • SEO novinky 2018
    SEO novinky z konce loňského roku – zaregistrovali jste je?
    13/01/2018
    Každý SEO konzultant či SEO specialista by měl mít přehled o tom, co se děje v SEO světě. Je to stejné, jako že novinář musí mít přehled o aktuálním dění nejen v zemi, v níž žije, ale taky musí mít přehled o aktuálním dění ve světě. V současné ...
    Témata: Blog, SEO,
    Celý článek
  • Marketingfestival 2015
    Proč je dobré vybrat si SEO specialistu z Ostravy?
    05/01/2018
    Vaše firma má své webové stránky a vy si myslíte, že rozhodně nejsou špatné. Slouží svému účelu, představují zboží nebo služby vaší firmy s ostravským sídlem. Dokonce mají i poutavou grafiku. Jenže vám to nestačí. Rádi byste, aby na váš web chodilo více lidí, aby se tam opakovaně vraceli a objednávali. Jak to zařídit? Angažujte SEO ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • 5 způsobů, jak zvýšit úspěch SEO
    5 způsobů, jak zvýšit úspěch SEO
    03/01/2018
    Internet je dneska dost mocná věc. Nejen, že například reklama na internetu je tou nejefektivnější a nejúspěšnější vůbec, ale taky se dá na internetu pěkně vydělávat. Chce to však mít svůj blog nebo chce to být SEO specialistou, který pomáhá provozovatelům s tím, aby jejich weby byly čtené. Hlavně je aktualizuje pro vyhledávače, což je skutečně ...
    Témata: Blog, SEO,
    Celý článek
  • Jak zlepšit viditelnost webu ve vyhledávačích
    Jak zlepšit viditelnost webu ve vyhledávačích?
    13/12/2017
    Dneska vlastnit svůj vlastní web není vůbec špatné. Žijeme ve světě internetu, což znamená, že díky webové stránce můžeme dost zbohatnout. Je to hlavně proto, že lidé budou náš web sledovat, budou sdílet naše příspěvky (pokud tedy budou kvalitní) a tak ...
    Témata: Blog, SEO,
    Celý článek
  • seznam webmaster
    Seznamte se s novým nástrojem pro webmastery od Seznamu
    25/05/2017
    V poslední době se všechno točí jenom kolem Googlu. Ten klasicky získává pozornost hlavně pro neskutečný počet dalších nových aplikací, inovací a novinek, které do světa SEO přináší každý měsíc. Ani během tohoto měsíce tomu není jinak. Místo novinek, s nimiž však přichází do oblasti SEO, se nyní ale nemůže pyšnit svými vysokými zisky, protože musel platit ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • Co je to SEO?
    22/10/2016
    Na internetu se nachází obrovské množství informací. Je jich tolik, že si to stěží dokážete představit. Může se tak velice snadno stát, že se na internetu nachází informace, kterou hledáte a potřebujete znát. Jenže v džungli ostatních informací se k ní bohužel nedostanete. Mohli byste roky bloudit a hledat, a přesto byste ji nenašli, i kdyby byla ...
    Témata: SEO,
    Celý článek
  • Kontrola SEO analýzy
    Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze?
    03/01/2015
    Analýza je definována jako „metoda zkoumání složitějších skutečností rozkladem na jednodušší„ zpravidla pečlivým pitváním řešeného problému z různých úhlů pohledu. Tak nějak lidsky zkrátka pod analýzou chápeme práci náročnou na mozek a vyžadující trochu snahy. Analýza klíčových slov v českém podání je oproti tomu, bohužel, leckdy činnost zvládnutelná průměrně trénovaným kokršpanělem. Velká spousta „klíčovek“ od různých ...
    Témata: Blog, SEO,
    Celý článek
  • Analýza klíčových slov
    Analýza klíčových slov – jak se dělá a k čemu slouží?
    18/12/2014
    Analýza klíčových slov se v optimalizaci pro vyhledavače používá k několika různým účelům. Ukážeme vám analýzu, která pomáhá rozčlenit širší, obecnější téma na užší, konkrétnější podtémata. Protože se takovému procesu říká klasifikace, nazýváme i tento typ analýzy klasifikační. Výchozí data, metody a výsledky analýzy nejlépe vyniknou na praktickém příkladu. Krok 1: Posbírat data, platí jednoduché pravidlo: čím víc ...
    Témata: Blog, SEO,
    Celý článek
  • Silné SEO základy
    Přinášíme typy, jak vybudovat silné SEO základny
    03/12/2014
    Google nástroje pro webmastery jsou pro search marketéry jedněmi z nejmocnějších. Zejména díky skutečnosti, že poskytují přímý vhled do obrazu toho, jak Google vidí vaše webové stránky. A co je na tom nejlepší, jsou k dispozici zcela zdarma. Nicméně pokud nejste přívrženci každodenního sledování SEO nebo nejste zcela zběhlí v některých z pokročilejších taktik, Google nástroje pro webmastery mohou být ...
    Témata: Blog, SEO,
    Celý článek