Blog

  • co je linkbuilding
    Co je to linkbuilding?
    11/07/2016
    Linkbuilding je v překladu budování zpětných odkazů. Činnost, jejímž cílem je vytvářet nové zpětné odkazy a to různými způsoby. Vlastně jde o způsob jak zviditelnit určité webové stránky – ovšem především na místech, kde zákazníci a uživatelé internetu podobné odkazy hledají a mohou pro ně být přínosem. Nejde prostě o to vytvářet nějaké zpětné odkazy za ...
    Témata: Linkbuilding,
    Celý článek
  • Jak se dělá webdesign
    Jeden ze způsobů, jak se dělá webdesign
    13/05/2016
    Když se podíváte na internet, uvidíte zde nepřeberné množství stránek. Jejich grafická kvalita se pohybuje v různých úrovních od vynikající až po velmi slabou. Webdesign je specifickou prací, u které je důležitá jak znalost počítačového prostředí a programů, tak i určitý výtvarný cit. Vytvoříte si šablonu stránky K vytvoření předlohy webové stránky slouží HTML (jazyk pro tvorbu ...
    Témata: Blog, Webdesign,
    Celý článek
  • marketingmix2016
    Marketing Mix 2016 Ostrava
    12/05/2016
    Jak postavit digitální strategii - Jan Podzimek 1) Kompetence nezbytné pro strategický on-line marketing: konzultace, strategický marketing, obsah, výkon, multimedia, vývoj 2) Staré dobré pořekadlo SEE - THINK - DO - CARE: nejdříve tedy někoho oslovíme, ten o tom přemýšlí, pak si koupí a nakonec o něj pečujeme 3) Na značku/produkt má vliv místo požadované reakce, které závisí ...
    Témata: Blog, Školení,
    Celý článek
  • co je copywriting
    Co je to copywriting?
    14/02/2016
    Jedná o psaní čtivých, poutavých textů, které mají za úkol příjemnou a nenásilnou formou prodat nějaké zboží nebo službu. V podstatě každý, kdo potřebuje nějaký text a nedokáže si s jeho tvorbou poradit sám, hledá copywritera. Člověka, který dokáže sepsat dobrý text na míru požadavků zákazníka. Zajímavý obsah a důvěryhodnost Text od dobrého copywritera by měl splňovat celou řadu ...
    Témata: Copywriting,
    Celý článek
  • barcamp2015
    Barcamp Ostrava 2015
    13/01/2016
    Letos proběhl 5. prosince další Barcamp v Ostravě, kde se sjeli opět odborníci z online marketingu, aby prezentovali nové trendy na internetu a jeho podnikání. Barcamp patří mezi žitečné konference o online marketingu. Konferenci pořádali společnosti Moravio a ShopSys, které jsou v Ostravě jako doma a mají zkušenosti s tvorbou webových stránek a e-shopů na míru. Počet ...
    Témata: Blog, Školení,
    Celý článek
  • shopcamp
    ShopCamp, co očekávat?
    05/01/2016
    Pokud podnikáte v oblasti webových stránek, vlastníte e-shop nebo spolupracujete v této oblasti, tak rozhodně si nenechte ujít ShopCamp. Jedná se o konferenci, která se zaměřuje na e-commerce. Můžete se vzdělávat například pomocí různých školení, díky kterým by své vědomosti posílili a zase posunuli o krok dál či o úroveň výše. Také jsou k mání nejrůznější publikace, ...
    Témata: Školení,
    Celý článek
  • mktfest2015
    Marketing festival 2015 Brno
    22/12/2015
    Jedna z největších konferencí internetového marketingu v Evropě. MKTFEST opět nezklamal a nejznámější konference ve střední Evropě, která se konala ve dnech 26 - 28.11.2015 v Brně zanechala další hezké vzpomínky. [gallery size="medium" columns="4" link="file" ids="233,234,235,236"] O čem byl MKTFEST? Zaměření bylo hlavně na online marketing, tedy kanály jako je SEO, linkbuilding, PPC, content marketing, sociální sítě, ...
    Témata: Blog, Školení,
    Celý článek
  • eshopvikend2015
    Eshop víkend 2015 Vodňany
    14/12/2015
    Eshopvíkend je marketingová konference se zaměřením na e-shopy, třídenní konference, kdy první den byly workshopy a potom dva dny užitečných přednášek, které ocení nejen e-shopáři, ale i online markeťáci, jako jsem já. Místo konání Vodňany v jížních Čechách v termínu 31.7. - 2.8.2015, kde se sešlo více než 200 účastníků. Jak shrnout hezký víkend? pohodová atmosféra, přítomnost známých ...
    Témata: Blog, Školení,
    Celý článek
  • marketingmix2015
    Marketing mix 2015 Brno
    05/12/2015
    Dne 22.9.2015 proběhl již 10.ročník marketingového veletrh v Brně, který byl zaměřen na firmy z oblasti reklamy a marketingu. Pro SEO specialistu je to opět dobrý příležitost, jak načerpat další inspirace. Online markěťák si mohl přijít na své na účsti Digistrategie online marketingu 2015, kde náplní přednášek byly poznatky o SEO, RTB, sociálních sítích, e-mailingu ...
    Témata: Blog, Školení,
    Celý článek
  • Jak se dělá webdesign
    Jak se dělá webdesign
    22/06/2015
    Webdesign je forma plánování a tvorby webových stránek. Zahrnuje informační architekturu, strukturu webu, uživatelská rozhraní, jednoduchou a intuitivní navigaci i rozvržení. Patří sem samozřejmě barvy, písmo a obrázky či videa. Všechny aspekty jsou zkombinované s principem návrhu na vytvoření internetové stránky splňující cíle majitele webu a designéra. Při návrhu webové stránky a jejího webdesignu pro vaše ...
    Témata: Webdesign,
    Celý článek
  • Jak vytvořit eshop na PrestaShopu
    Jak vytvořit eshop na PrestaShopu
    22/01/2015
    PrestaShop je další z často využívaných redakčních systémů. Instalace může probíhat v češtině. Varianty instalace PrestaShop jsou celkem ve třech typech instalace. Nejrychlejší a nejjednodušší variantou je Automatický upload balíčku. Seznam všech balíčků a dalších aplikací s detailnějším popisem metodiky nahrávání balíčků najdete na stránce Upload aplikací. Zvolte si způsob instalace, nejlépe Automatický upload balíčku s automatickým ...
    Témata: Webdesign,
    Celý článek
  • K čemu je dobrý e-mail marketing
    K čemu je dobrý e-mail marketing?
    08/01/2015
    E-mail marketing je jednou z nejsilnějších zbraní, kterou může dnešní podnikatel dostat do svých rukou. Tato forma komunikace se zákazníkem vám umožňuje kontinuálně s tímto zákazníkem rozvíjet vztah, budovat si u něj důvěru a autoritu. Zavedení e-mailového marketingu jako součást vaší propagace na internetu vám otevírá spoustu možností.   Co vám e-mail marketing nabízí? Zmiňme jen několik výhod: Můžete jednorázově a snadno ...
    Témata: Blog, Zajímavosti,
    Celý článek
  • Kontrola SEO analýzy
    Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze?
    03/01/2015
    Analýza je definována jako „metoda zkoumání složitějších skutečností rozkladem na jednodušší„ zpravidla pečlivým pitváním řešeného problému z různých úhlů pohledu. Tak nějak lidsky zkrátka pod analýzou chápeme práci náročnou na mozek a vyžadující trochu snahy. Analýza klíčových slov v českém podání je oproti tomu, bohužel, leckdy činnost zvládnutelná průměrně trénovaným kokršpanělem. Velká spousta „klíčovek“ od různých ...
    Témata: Blog, SEO,
    Celý článek
  • Získání zpětných odkazů
    Jak získat zpětné odkazy co nejjednodušeji?
    28/12/2014
    Pro to, abyste se dobře umísťovali ve výsledcích vyhledávání na Seznamu, Google nebo v jiném vyhledávači je kromě jiného stále nutné mít a pravidelně získávat nové kvalitní a tematické odkazy. Odkazy se dají ale získat ještě z mnoha jiných zdrojů a metod. Například registrací do katalogů, psaní a publikování PR článků, výměnou nebo koupí odkazů. I když ...
    Témata: Blog, Linkbuilding,
    Celý článek
  • Tvorba webových stránek na vlastní doméně
    Jak snadno vytvořit webové stránky na vlastní doméně
    26/12/2014
    Každý český podnikatel, který chce v konkurenčním prostředí přežít, by měl mít svoje webové stránky nebo e-shop. Jednoduché stránky lze dnes vytvořit za pár minut, není nutné umět programovat. Kterou službu na internetu ale vybrat?   Zadání cíle Být snadno dohledatelný na internetu je priorita č. 1, pokud to s podnikáním myslíte opravdu vážně. Cílem je tedy vytvoření webu ...
    Témata: Blog, Webdesign,
    Celý článek